- 1.
Informacje Ogólne
- 1.1.
Regulamin określa zasady dokonywania zamówień w ramach platformy działającej pod adresem URL: B2.BELTER.PL (zwanym dalej "B2.BELTER.PL lub "Platforma")
- 1.2.
Platforma B2.BELTER.PL jest platformą zakupową, skupiającą w swojej ofercie kosmetyki i akcesoria firmy DR.BELTER oraz produkty powiązane, przeznaczoną wyłącznie dla Przedsiębiorców branży Beauty&SPA, umożliwiającą dokonywanie Zamówień produktów on-line z możliwym wyborem sposobu dostawy i płatności.
- 1.3.
Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
- 1.4.
Każdy korzystający z Platformy zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przez przystąpieniem do korzystania oraz do ścisłego przestrzegania postanowień Regulaminu. Ponadto każdy korzystający zobowiązany jest do korzystania z Platformy zgodnie z przepisami prawa.
- 1.5.
Określenia, użyte w Regulaminie, jak również wszelkie inne dokumenty odnoszące się do jego przedmiotu, mają następujące znaczenie:
- a)
Dział Obsługi Klienta – oznacza wydzieloną jednostkę organizacyjną Sprzedawcy, której celem jest kontakt z Klientem w celu uzgadniania warunków realizacji Zamówienia lub realizacji reklamacji. Dział Obsługi Klienta jest dostępny dla klienta pod adresem e-mail: biuro@belter.pl
- b)
Dokument Sprzedaży – oznacza fakturę wystawianą w Platformie, którą można pobrać ze swojego konta.
- c)
Dostawa – oznacza dostarczenie przez Sprzedawcę Klientowi Produktów określonych w Zamówieniu, na zasadach i cenach określonych w ofercie.
- d)
Hasło – oznacza ustalony przez Klienta ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych, znany jedynie Klientowi, umożliwiający Klientowi dostęp do złożenia Zamówienia poprzez Platformę.
- e)
Klient – oznacza Przedsiębiorcę, który dokonał Rejestracji.
- f)
Konto Klienta – oznacza internetowe miejsce w ramach Platformy, do którego dostęp posiada dany Klient za wyłączeniem innych Klientów.
- g)
Login – oznacza podany przez Klienta, indywidualizujący go adres e-mail, składający się z ciągu nie więcej niż trzydziestu znaków literowych, cyfrowych lub innych w odpowiedniej konfiguracji wymagany wraz z Hasłem do złożenia konta na Platformie.
- h)
Osoba Upoważniona – osoba upoważniona przez Klienta do korzystania z Platformy oraz Konta Klienta oraz do dokonywania w jego imieniu i na jego rzecz Zamówień w ramach Platformy.
- i)
Adres dostawy- punkt Klienta do którego ma zostać dostarczone w ramach wybranego sposobu dostawy Zamówienie Klienta.
- j)
Rejestracja – oznacza zespół czynności polegających na prawidłowym wypełnieniu przez Klienta formularza on-line udostępnionego w ramach Platformy podczas procesu Rejestracji, w ramach których Klient zobowiązany jest ustalić swój indywidualny Login oraz Hasło a także uzupełnić niezbędne do świadczenia usług w ramach Platformy przez Sprzedawcę Dane.
- k)
Przedsiębiorca branży Beauty&SPA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 § 1 KC, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową w zakresie prowadzenia gabinetu kosmetycznego lub ośrodka Spa (oraz podobne).
- l)
Sprzedawca – oznacza Maciej Trochimowicz, Panewnicka 40, 40-737 Katowice, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Katowice pod numerem 11891.
- m)
Produkty – oznacza Produkty prezentowane na stronie Platformy, na które Klient może złożyć Zamówienie.
- n)
Umowa Sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą przez sprzedawcę z Klientem Platformy, w trybie określonym w niniejszym Regulaminie.
- o)
Wirtualny Koszyk – funkcja udostępniona w ramach Platformy, zezwalająca na tworzenie listy wybranych przez Klienta Produktów w trakcie tworzenia Zamówienia, zezwalająca na kontrole wartości, ilości zakupów.
-
p)Zamówienie – oznacza złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zakupu konkretnych Produktów prezentowanych na stronie Platformy, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- 2.
Techniczne warunki korzystania z Platformy
- 2.1.
Właścicielem B2.BELTER.PL jest Maciej Trochimowicz., adres: ul. Panewnicka, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Katowice pod numerem 11891. NIP: 6340076117, REGON 003524583
- 2.2.
Niezbędnym do korzystania z Platformy jest: połączenie z siecią Internet; posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail); przeglądarkę internetową (zalecana Firefox, Google Chrome, Safari, Opera; przeglądarka powinna akceptować pliki "cookie"; przeglądarka powinna mieć włączoną obsługę JavaScript.
- 3.
Rejestracja w ramach Platformy
- 3.1.
Warunkiem rozpoczęcia korzystania z Platformy jest dokonanie Rejestracji w Platformie oraz zaakceptowanie Regulaminu.
- 3.2.
Podczas procesu Rejestracji Klient zobowiązany jest ustalić swój indywidualny Login (e-mail) oraz Hasło, które będzie wykorzystywał przy każdym kolejnym korzystaniu z Platformy.
- 3.3.
Klient podczas rejestracji obowiązany jest w szczególności do podania danych koniecznych do wystawienia przez Sprzedawcę na jego rzecz Faktury VAT.
- 3.4.
Klient jest obowiązany wskazać osoby upoważnione do korzystania w jego imieniu z Platformy oraz Konta Klienta, jak również do składania Zamówień w jego imieniu i na jego rachunek w ramach Platformy oraz wskazać telefoniczny numer kontaktowy do Osoby Upoważnionej, z którą Sprzedawca będzie mógł kontaktować się w sprawach dotyczących realizacji Zamówień.
- 3.5.
Sprzedawca może uzależnić świadczenie usługi lub dalsze świadczenie usługi na rzecz Klienta od wyniku uprzedniej weryfikacji wskazanych przez Klienta danych oraz zweryfikowania prawidłowego umocowania Osoby Upoważnionej do korzystania z Platformy i konta Klienta, jak również do składania Zamówień w ramach Platformy w imieniu i na rachunek Klienta stosownymi dokumentami (m.in. odpisu KRS, wpisu do działalności gospodarczej, pełnomocnictwa etc.). Realizacja powyższego wymogu jest dobrowolna, stanowi jednak podstawę do odmowy świadczenia usług na rzecz takiego Klienta.
- 3.6.
Akceptując Regulamin, Klient wyraża zgodę na jego wszystkie warunki i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Korzystanie z Platformy jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- 3.7.
Wypełniając formularz Rejestracji Klient wyraża zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną na podane w czasie Rejestracji konto pocztowe informacji związanych z zakupami na Platformie oraz informacji o szkoleniach, nowościach i produktach dostępnych na Platformie.
- 3.8.
Klient jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i właściwe używanie Loginu i Hasła, które powinien przechowywać w poufności. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Login lub Hasło Klienta znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klient ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Sprzedawcy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z ujawnieniem przez Klienta Loginu lub Hasła osobom nieuprawnionym.
3.8a Wypełniając formularz Rejestracji i zaznaczając Newsletter/informacje handlowe, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podane w czasie Rejestracji konto pocztowe zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002r. (Dz.U.nr 144, poz. 1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3.8b Wypełniając formularz Rejestracji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz U. 2002r. Nr. 101 poz. 926 z póz. zm.)
-
3.9 Administratorem danych osobowych jest Maciej Trochimowicz, ul.
Panewnicka 40, 40-730 Katowice, NIP 6340076117,REGON 003524583,
kontakt:biuro@belter.pl.Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu realizacji zamówień na platformie b2.belter.pl. Dane nie będą
udostępniane innym Administratorom. Dane będą przetwarzane w czasie
trwania współpracy oraz po jej ustaniu w celach rozliczeniowych. Podanie
danych jest dobrowolne. Mam prawo do sprostowania,usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- 4.
Dokonanie Zamówienia Produktów przez Klienta
- 4.1.
Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet, przez telefon oraz w swojej siedzibie. Klient może składać Zamówienia za pośrednictwem Platformy na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- 4.2.
Prezentowane przez Sprzedawcę w ramach Platformy Produkty, oznaczone ceną nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 KC, w szczególności prezentacja Produktów w ramach Platformy nie jest jednoznaczna z dostępnością Produktów w odpowiedniej, do ewentualnych składanych Zamówień ilości w magazynie Sprzedawcy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń ilościowych, lub wartościowych Produktów udostępnianych do złożenia Zamówienia.
- 4.3.
Charakterystyka Produktów tj. ich: opis, skład, waga opakowania i inne - pochodzą od producentów Produktów.
- 4.4.
Produkty mogą się różnić pomiędzy ich zdjęciem zamieszczonym w ramach Platformy, a rzeczywistym wyglądem.
- 4.5.
Ceny Produktów są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich.
- 4.6.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów, przy czym danego Klienta obowiązują ceny, po których zamówił określone Produkty.
- 4.7.
W cenie produktów został uwzględniony podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz, w razie konieczności, inne wymagane prawem opłaty.
- 4.8.
Aby złożyć Zamówienie Klient wybiera udostępnione w ramach Platformy Produkty i umieszcza je w Wirtualnym Koszyku. Przez cały czas trwania zakupów Klient ma możliwość przeglądania zawartości swojego Wirtualnego Koszyka, na bieżąco również może kontrolować wartość Produktów znajdujących się w jego Wirtualnym Koszyku.
- 4.9.
Zamówienia mogą być składane przez całą dobę przez cały rok kalendarzowy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia realizacji Zamówień w dni świąteczne lub ustawowo wolne od pracy, a także inne wyznaczone dni. Informacje o zawieszeniu realizacji Zamówień publikowane będą w ramach Platformy.
- 4.10.
Zamówienie złożone przez Klienta stanowi ofertę w rozumieniu 66 § 1 KC.
- 5.
Wybór sposobu dostawy przez Klienta
- 5.1.
Po dokonaniu Zamówienia Klient wskaże preferowany sposób Dostawy Zamówionych Produktów: Odbiór osobisty (przedpłata), Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze), Kurier (przedpłata), Kurier (płatność przy odbiorze), Poczta Polska (przedpłata), Poczta Polska (płatność przy odbiorze).
- 5.2.
Dostawa realizowany jest na koszt Klienta lub na koszt Sprzedawcy w zależności od wielkości zamówienia.
- 5.3.
Koszt Dostawy doliczony zostanie do kosztu Zamówienia Klienta w odpowiednim przypadku.
- 5.4.
Odbiór własny jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10-16 po wcześniejszym umówieniu się.
- 5.5.
Termin realizacji Dostawy uzależniony jest od zadeklarowanej preferencji Klienta: poczta lub kurier.
- 6.
Całkowita realizacja Zamówienia i Transportu
- 6.1.
Po złożeniu Zamówienia i wyborze Dostawy przez Klienta, Sprzedawca prześle na Konto Klienta potwierdzenie złożenia Zamówienia przez Klienta a następnie tą samą drogą poinformuje go o realizacji wysyłki.
- 6.2.
Informacja potwierdzająca możliwość zrealizowania Zamówienia stanowi przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę i zawarcie warunkowej Umowy Sprzedaży.
- 6.3.
Miejscem zawarcia Umowy Sprzedaży jest siedziba Sprzedawcy.
- 6.4.
Warunkiem realizacji Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę jest:
- a)
Otrzymanie zapłaty ceny przez Klienta, stanowiącej całkowity koszt brutto Zamówienie Klienta i ewentualny koszt Dostawy.
- b)
Posiadanie statusu Klienta z odroczonym terminem płatności na zasadzie kredytu kupieckiego.
- 6.5.
Klient ma obowiązek sprawdzić przed przyjęciem Zamówienia, czy przedstawione do odbioru przez Klienta Produkty są zgodne ze złożonym Zamówieniem. Podpis Klienta na dokumencie odbioru Zamówienia oznacza potwierdzenie zgodności Zamówienia.
- 6.6.
Klient ma obowiązek odebrać Zamówienie zgodnie z ustalonymi ze Sprzedawcą warunkami dotyczącymi Transportu.
-
6.7. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta i jej powrotu do Sprzedawcy, koszt ponownej wysyłki pokrywa osoba kupująca.
- 7.
Płatności
- 7.1.
Klient ma następujące możliwości dokonania zapłaty Ceny:
- a)
płatność on-line;
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.
- b)
płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
Dla transakcji w PLN: PL 32 1020 2313 0000 3602 0020 7183
- 7.2.
Za dzień płatności zapłaty Ceny uważa się dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- 7.3.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie realizowane przelewy przez Klientów.
- 7.4.
Klient może w każdej chwili sprawdzić stan swojego salda w ramach Konta Klienta w zakładce "Moje konto".
-
7.5. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta i jej powrotu do Sprzedawcy, koszt ponownej wysyłki pokrywa osoba kupująca.
- 8.
Tryb postępowania reklamacyjnego
- 8.1.
W momencie odbioru Zamówienia, w przypadku niezgodności Produktów z Umową Sprzedaży Klient powinien powiadomić o niezgodności Sprzedawcę i odmówić przyjęcia takich Produktów lub Produktów uszkodzonych, a także zgłosić brak oznaczonych Produktów . Przyjęcie Zamówienia przez Klienta potwierdzone zostanie podpisem na dokumencie odbioru. Wszelkie niezgodności z umową Sprzedaży Klient obowiązany jest zaznaczyć na dokumencie odbioru.
- 8.2.
Jeśli Klient stwierdzi niezgodność Produktów z umową Sprzedaży lub uszkodzenie Produktów już po ich odebraniu, zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Dział Obsługi Klienta, w terminie nie przekraczającym 3 (trzy) dni od dnia odbioru Zamówienia, z zastrzeżeniem ustępu 8.3. poniżej.
- 8.3.
Po dokonaniu Zgłoszenia Klient może zostać zobowiązany do wypełnienia formularza reklamacyjnego w zakładce „moje konto” lub we wskazanym przez Sprzedawcę czasie pisemnej reklamacji na adres e-mail: biuro@belter.pl albo listem poleconym na adres: Maciej Trochimowicz, ul. Panewnicka 40, 40-737 Katowice (Pisemna Reklamacja).
- 8.4.
Pisemna Reklamacja powinna zawierać co najmniej: oznaczenie Klienta (w tym jego nazwę, adres pocztowy, NIP, wskazanie zamówienia, którego reklamacja dotyczy) oraz opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
- 8.5.
We wskazanych w ust. 8.1 oraz 8.2. powyżej sytuacjach, w przypadku zasadności reklamacji, Sprzedawca dostarczy Produkty zgodne z Umową Sprzedaży (po uprzednim zwrocie przez Klienta niezamówionych Produktów) albo zwróci Klientowi w odpowiedniej wysokości zapłaconą za te Produkty cenę. Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę o sposobie realizacji powyższego obowiązku i terminie jego realizacji w okresie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania Zgłoszenia, ewentualnie Pisemnej Reklamacji.
- 8.6.
Wyłączona zostaje odpowiedzialności Sprzedawcy na zasadzie rękojmi za wady.
- 9.
Prawa autorskie
- 9.1.
Wszelkie autorskie prawa majątkowe do treści zawartych w ramach Platformy należą do Sprzedawcy i podlegają ochronie prawnej.
- 9.2.
Wykorzystywanie materiałów zamieszczonych ramach Platformy jest dopuszczalne tylko dla celów współpracy ze Sprzedawcą i tylko na własny użytek Klienta. Kopiowanie, przekazywanie oraz udostępnianie odpłatnie lub nieodpłatnie osobom trzecim treści znajdujących się w ramach Platformy jest zabronione.
- 9.3.
W odniesieniu do danych oraz wszelkich innych materiałów udostępnionych Klientowi w ramach Platformy, zarówno podlegających ochronie prawa autorskiego, jak i nie podlegających takiej ochronie nie jest dopuszczalne wykorzystanie takich danych i materiałów, w tym w szczególności w celu prowadzenia przez Klienta działalności konkurencyjnej wobec Sprzedawcy.
- 10.
Postanowienia końcowe
- 10.1.
Sprzedawca ma prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie udostępniona w ramach Platformy w terminie 7 dni przed wprowadzeniem zmian. W przypadku braku akceptacji nowego regulaminu klienci powinni deaktywować swoje konto. W przypadku ponownej chęci korzystania z Platformy przez Klienta na zasadach określonych nowym regulaminem klienci obowiązani będą akceptować nowy regulamin przy ponownej rejestracji na Platformie.
- 10.2.
Umowy Sprzedaży zawarte w czasie obowiązywania regulaminu sprzed zmian, o których mowa w ustępie powyżej są realizowane na zasadach, określonych przez wcześniej obowiązujący regulamin.
- 10.3.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
- 10.4.
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy Sprzedaży wobec Klienta ograniczona jest do rzeczywiście poniesionych strat udokumentowanych przez Klienta z wyłączeniem utraconych korzyści.
- 10.5.
Sprzedawca nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w wyniku korzystania przez Klienta z Platformy w sposób sprzeczny z Regulaminem lub przepisami prawa, a także za szkody będące wynikiem podania przez Klienta nieprawdziwych lub niepełnych informacji służących do realizacji Umowy sprzedaży.
- 10.6.
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zawieranych przez Sprzedawcę z Klientami Umów Sprzedaży
|